tirsdag 21. april 2009

Drømmer om hatteparader dag og natt

Lammet mitt lever ikke lenger, tusentakkskalduha. Jeg trenger snart et nytt sted å bo, for det begynner å nærme seg sommer. Jeg trenger et flakslodd som er skikket til å forsørge meg en stund fremover, så jeg kan ta med meg senebetennelsen min til et varmt land der vi kan kose oss med paraplydrinker i hengekøyer hele dagen, til vi bestemmer oss for å skille lag. Det har vært gøy, men helt seriøst; vi passer bare ikke sammen. Det gjelder forsåvidt deg også Brenda. Det er greit at du har hatt det litt vanskelig, men vet du hva? Du er ikke den eneste. Og alle vi andre klarer å holde tårene inne når det er folk tilstede, så gjør deg selv en tjeneste og ta deg kraftig sammen.

1 kommentar:

Sofie Ensby sa...

Åkei, nå går jeg snart serr mongo klikk på mobilen din. mongomobb ass